Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с педала на съединител - 147 1.9JTD 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с педала на съединител - 147 1.9JTD 16V

    Здравейте колеги. Наскоро забелязах леки смущения в педала на съединителя ,а именно първоначалния му ход е плавен и към средата има нещо като степен, се едно удря нещо и трябва да се натисне ,след което продължава гладко. Просто по средата на натискането има едно неприятно съпротивление, убива плавността на педала.
    Казаха ми помпа,ама горна /долна , може ли нещо друго? Идеи какво мога да проверя сам? Дали не е нещо от самия педал и механизъма отдолу?
    147 1.9JTD 16V 140HP, 2003г. . Никакви проблеми със самия съединител, не приплъзва, отлепя като хората, всичко е точно, като изключим това.

  • #2
    Първоначално публикувано от tishobg Покажи съобщение
    Здравейте колеги. Наскоро забелязах леки смущения в педала на съединителя ,а именно първоначалния му ход е плавен и към средата има нещо като степен, се едно удря нещо и трябва да се натисне ,след което продължава гладко. Просто по средата на натискането има едно неприятно съпротивление, убива плавността на педала.
    Казаха ми помпа,ама горна /долна , може ли нещо друго? Идеи какво мога да проверя сам? Дали не е нещо от самия педал и механизъма отдолу?
    147 1.9JTD 16V 140HP, 2003г. . Никакви проблеми със самия съединител, не приплъзва, отлепя като хората, всичко е точно, като изключим това.
    Първо си виж да не опира в черджето

    Comment


    • #3
      Според мене е от горната помпа.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Първо си виж да не опира в черджето
        Надявах се да е от това, но не. Проблемът е по-изявен ,когато колата е загряла. Сутрин например няма проблеми, след 3-4км се появяват.

        ---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:36 ----------

        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
        Според мене е от горната помпа.
        Други симптоми, начин да проверя?

        Comment


        • #5
          Аз мисля, че е от буталото. Източи спирачна течност от него като начало

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Аз мисля, че е от буталото. Източи спирачна течност от него като начало
            Нямам идея кога е сменяна, от мен лично - никога. Може ли от това да е?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tishobg Покажи съобщение
              Нямам идея кога е сменяна, от мен лично - никога. Може ли от това да е?
              Едва ли. Проблема ти е по скоро в механизма на педала, залегни и виж какво става.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от tishobg Покажи съобщение
                Надявах се да е от това, но не. Проблемът е по-изявен ,когато колата е загряла. Сутрин например няма проблеми, след 3-4км се появяват.

                ---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:36 ----------



                Други симптоми, начин да проверя?
                Ами смяна с друга, но това ще е експеримент струващ пари и касещ време.Имам сащите симптоми, по средата на хода има едно леко затруднение и го усещам в педала, което ме кара да съм на 90% за проблем в горната помпа.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Колега, започни от най-безпроблемното - това, което ти казах

                  Comment


                  • #10
                    В никакъв случай не източвай течността ще напълниш системата с въздух и става мазало и без спирачки може да останеш.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      В никакъв случай не източвай течността ще напълниш системата с въздух и става мазало и без спирачки може да останеш.
                      Някъде да съм казал да източи течността (всичката)???
                      Last edited by Alex_26; d.m.y г., 22:31.

                      Comment


                      • #12
                        Позиция пет от тази тема.
                        Виждам думите източи и течност.
                        Какво е бутало никой не знае.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:15.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Позиция пет от тази тема.
                          Виждам думите източи и течност.
                          Какво е бутало никой не знае.
                          Източи и течност не значи източи цялата. Дизелите тук нямат две помпи. Имат помпа и бутало

                          Comment


                          • #14
                            Знам какво имат, за твое сведение може да го наричаш работен цилиндър. И като точиш малко от работния цилиндър какво ще стане? И колко малко се точи?
                            На помпата дето си помпиш колелото бутало ли и викаш?
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:39.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Знам какво имат, за твое сведение може да го наричаш работен цилиндър. И като точиш малко от работния цилиндър какво ще стане? И колко малко се точи?
                              На помпата дето си помпиш колелото бутало ли и викаш?
                              То си е баш бутало (доста си се ровил в интернет) защото прави само едно - бута вилката. И пръстените му като започнат да изпускат, температурата, мръсотията (ако е скъсана предпазната гума) скапват спирачната течност и тя става на гняз. Ето защо е хубаво да се поизточва малко от време на време, а и да се смени БУТАЛОТО (препоръка на Алфа Ромео). То не струва скъпо

                              Comment

                              Working...
                              X